недеља, 23. март 2014.

Светло на крају тунела

До семинара Гугл Апликације за Гугл генерације, мало сам користила могућности Гугла. Радећи на Гуглу, приметила сам да има велики број алата, али нисам успевала да схватим суштину примене свега понуђеног. И тако сам лутала, лутала и увек остајала у мрачном тунелу. 
Делови семинара ГАзГГ који су ме највише инспирисали су:

  •  једноставност креирања Гугл докумената
  • израда календара активности
  • широка лепеза производа у Гугл продавници 
  • напредно претраживање
  • обележавање страница, њихово сортирање и анализа
  • креирање задатака за ученике користећи Гуглове алате и Блумову таксономију - врло тешко
  • израда сајта - изненађујуће лако,а мислила сам да је компликовано
  • знања о суштини портфолија и израда вебфолија ( да нас "време не прегази").


Нема коментара:

Постави коментар