уторак, 25. март 2014.

Знала сам по неко слово, сада знам да сричем

Знала сам по неко слово, сада знам да сричем


Неодстајало ми је знање о примени електронских технологија у раду и то сам на овом семинару добила у основама које ће бити довољне за почетак. Прво ћу истражити ово поље до ивице хоризонта који ми је отворен (К1), а потом ћу видети шта ћу даље. 
Зашто сам изабрала овај програм? - Зато што сам знала основне ствари у коришћењу рачунара (тек по које слово), а сада сам упознала азбуку Гугл апликација (и почела да сричем или скоро да сричем?!). Потпуно интуитивно са одабрала овај семинар. Хоћу да кажем да се нисам пуно удубљивала у анализу понуђених семинара на тему примене информатичких технологија у раду у школи. Дигитално учење је бренд који сам желела да упознам из близа и то је била мрва, која је претегла у избору.
Слабост? - За мене је то било време. Пуно обавеза, а онда и по неки стрес који продрма систем, утичу на концентрацију и продуктивност. Нисам успела сву литературу да простудирам и жао ми је што нисам све скинула пре но што сте је "сакрили". Волела бих да сам могла да "увежбавам" лекције на другим примерима. То би ми пријало, али под условом да нема ограничења од 24 сата! Нека траје и 124! Када је вредно, што да не?

Нема коментара:

Постави коментар