уторак, 25. март 2014.

Анализа ја

Израда портфолија је један од разлога зашто сам се пријавио на семинар иако сам пре почетка семинара  имао другачији(да не кажем одбојан) став према томе јер сам мислио да је то само додатни посао за наставнике.Полако то мишљење мењам и мислим да ће нам то доста помоћи у будућем раду.
Дефинитивно је то део који ми је задао највише муке.Морао сам пуно тога да прочитам,да погледам како су други то радили.Завршио сам природне науке и писање није моја јача страна.У почетку сам мислио да је портфолио само слагање уверења,потврда,докумената,припрема...Мислим да сада полако схватам идеју портфолија,мада има још доста ствари које морам појаснити.Мора се још учити а мислим да се то може и кроз разговор са колегама које су прошле ову обуку.Ово је у ствари само почетак .
Сама израда портфолија није много технички захтевна јер смо у претходном задатку(израда сајта) све разјаснили,али рефлексија...
Коме препоручити семинар?

Свима који желе да уче и примењују нове технологије у свом раду,само да се наоружају стрпљењем јер је семинар јако дуг,јако напоран и јако користан.

Нема коментара:

Постави коментар