уторак, 26. август 2014.

Анализа рада

КАКО И ЗАШТО?
Рад који сам изабрала да анализирам је 3. задатак у 2. модулу где смо претраживали одговарајућу тему и слику на интернету и обележавали их у Гугл обележивачу.
Линк до мог Гугл обележивача је:
https://sites.google.com/site/guglifikacija3/uputstvo/jelena-nikolic/GoogleBookmarks%20%281%29.html?attredirects=0&d=1
Овај задатак сам радила тако што сам прво проучила упутства за израду задатка и одабрала тему:
Eсеј који је написао Николас Кар, под називом: Да ли нас Гугл заглупљује?
Интернет сам претражила помоћу Гуглових претраживача и пронашла три различита текстуална извора о истој теми. Ова три извора требало је забележити, разврстати и проценити у Гугл обелиживачу, извести обележивач на радну површину и поставити га као прилог на страници за предају задатака.
Била ми је баш симпатична слика:
Еволиција човека, забележила сам је, разврстала и поставила три различита извора о истој слици на исти начин као и тему у Гугл обележивачу.
Одабрала сам да опишем овај рад зато што ми је претраживање на интернету било право задовољство, користила сам све Гуглове претраживаче и прочитала пуно чланака на ову интересантну тему.

Нема коментара:

Постави коментар