среда, 20. август 2014.

Откривање

Оно у чему је семинар испунио и премашио моја очекивања, а што је од изузетне важности и за посао којим се бавим, јесте одлична теоријска заснованост свих планираних и реализованих активности, обиље материјала - радова, књига, чланака, блогова и уопште извора на које смо упућивани, у обавезним и додатним сегментима курса. Иако због природе посла и сама доста истражујем и у последњих годину дана сам прочитала море текстова о истим или врло сродним темама, било је неких дивних упућивања која су заиста обогатила моје знање. Можда ме сада утисак вара, али мислим да ми је, у том смислу, најдрагоценији био други модул. Мада је, свеукупно гледано, сваки део семинара имао своју тежину. Више је него очигледно да су материјали припремани студиозно, промишљено и пажљиво, с циљем да се, на различите начине, укључи што више разноврсних алата, као и да се понуди што више грађе за теоријску "подршку" њиховој практичној, наставној примени. Дакле, и квалитет и квантитет. (Претпостављам да то обиље грађе, гледано из угла полазника, може да буде проблем, нарочито у току школске године, када је заиста потребно много вештине да се додатне обавезе попут овако захтевног /у позитивном смислу/ семинара уклопе у мноштво текућих. Наша група је што се тога тиче била знатно растерећенија, јер је време одржавања курса било идеално подешено. :)) 
У овоме што сам до сада написала садржан је и одговор на прво питање - који је следећи корак након семинара, прво што ћете урадити. Ја сам већ наручила преко интернета књигу Николаса Кара, очекујем да стигне па да се бацим на проучавање. Данас сам пажљиво ишчитавала рад који је такође био на попису референци уз неку од лекција, "Да ли нас Гугл заиста заглупљује?" Мирослава Лазића. Рад је одлично написан и врло, врло информативан. Упућује на бар пет текстова које, чини се, вреди пронаћи и простудирати (нпр. они са портала Еџ). Ето, то је оно чиме ћу се ја ових дана бавити, а у непосредној је вези са завршеним семинаром и мојим професионалним потребама. 
Наравно, остаје сређивање и допуна портфолија, али он, бар за сада, код мене није приоритет. 
И да, поједине моје колеге с Департмана за књижевност очекују да им са семинара пренесем она сазнања која би могла да им користе у научном и наставном раду и ја ћу то са задовољством учинити.

Нема коментара:

Постави коментар