среда, 20. август 2014.

Откључавање

За пост под ознаком Анализа изабрала сам да представим додатни, 9. задатак 2. модула, зато што га до сада нигде нисам поменула, а мислим да је свака библиографија, списак референци, односно указивање на изворе изузетно значајно, у сазнајном и у етичком смислу.
Задатак је захтевао креирање библиографије веб-извора обележених у задатку бр. 4 уз другу лекцију истог модула, с тим што је за презентовање библиографије требало употребити готов Гугл-шаблон. Сам поступак избора подразумевао је да се преко Гугл-диска уђе у галерију Гугл- шаблона (Јавни шаблони) и да се најпре изабере адекватан образац. Претраживање и прегледање сузила сам избором типа (документи) и категорије (студенти и наставници) шаблона. Учинило ми се да је згодан образац Working bibliography.doc, чији je аутор Jamie Noack, који га је направио за студенте да га користе за белешке током истраживања. У комбинацији са резултатима 4. задатка, документ који сам добила изгледа овако.
Генерално, захваљујући инсистирању на коришћењу Гугл додатака какви су табеле, упитници, цртежи, шаблони и сл., модераторке семинара омогућиле су ми (нам) да сагледам(о) могућности Гугл-диска као мултифункционалног веб-алата, који нуди много више од спремишта или бекапа за датотеке креиране офлајн (како сам га раније користила).
Пост затварам цртежом који је био завршна игра првог модула. Није испао нешто нарочито, али солидно представља оно што ми се у том тренутку у материјалима које смо добили да проучимо учинило суштински важним.

Мој Гугл-цртеж о Гуглу


Нема коментара:

Постави коментар