уторак, 26. август 2014.

Шта сам научила током семинара?

ШТА?
Кад сам почела са радом на овом семинару, прво сам отворила Џимејл налог и проучила све његове могућности. Све похвале оснивачима семинара што су нам омогућили да пишемо на ћирилици. Морам признати да до сада нисам користила многе погодности које Гугл даје, као што: су Гугл+, Гугл Диск, Гугл обележивачи и наравно прављење сајта, где смо у 3. модулу имали могућност да напишемо свој портфолио. Током програма обуке најинтересантнији задаци су ми били коришћење Гугл претраживача, са задовољством сам схватила на колико различитих начина можемо доћи до жељених информација. Да резимирам, најзанимљивији задаци за мене су били:
  1. Џимејл
  2. Јутјуб
  3. Гугл претраживачи
  4. Гугл+
  5. Гугл постер
  6. Гугл прича
  7. Гугл обележивачи

Нема коментара:

Постави коментар