уторак, 19. август 2014.

Премотавање / rewind

Након готово месец дана активног рада и константног усвајања нових информација и сазнања, није баш лако сетити се самог почетка...Али покушајмо! 
За прве дане семинара везујем помало нелагодан утисак који су остављали моји неуспешни покушаји да на својој страници пронађем задатке првог модула, јер је, стицајем околности, на њој био отворен само трећи. Притом, сам захтев да се направи портфолио није ми се учинио толико тежак колико захтев да он садржи животни мото и професионалну филозофију - хммм, никад о томе нисам размишљала тако... експлицитно! Какво је олакшање било кад се испоставило да ипак модуле треба радити утврђеним редом и да се они "тешки" захтеви ипак одлажу! 
С пуно додатне енергије бацила сам се на задатке првог модула, мада сам неке од њих, као што је отварање Џимејл-адресе и креирање Гугл+ профила, имала делимично урађене и пре почетка семинара. Сада сам додатно, по упутствима, уредила профил (слика, језик, информације о запослењу). Поред уводних лекција о променама које је интернет унео у наше животе, па и у образовање, од практичних задатака које смо радили у првом модулу сећам се карте и календара (мада ми је то, лично, споредна ствар), писања службеног мејла, креирања шаблона и Гугл-цртежа. И да, креирања догађаја на Гугл+ профилу.
Из другог модула убедљиво ми је најупечатљивија информација о књизи Николаса Кара и, од представљених алата, Гугл модератор. Наравно, памти се и задатак који је захтевао конкретну примену Блумове ревидиране таксономије на изабраној наставној јединици и писање приче у релативно скромном алату (уз притајену бригу да је замишљени дијалог можда без поенте, да не кажем безвезе).
И коначно, "повратак" на портфолио, односно трећи модул. Неколико дана размишљања о томе како да дефинишем своју професионалну филозофију, исписане тезе... Деловало је као велико олакшање (друго по реду!) када сам на прихваћеном портфолију једне од колегиница полазница семинара видела да је та страница празна. Одлично, нека и код мене то остане за касније, за неко време са више инспирације и мотивације.
Rewind, rewind... довољно је. 
Прелазимо на - forward!


Нема коментара:

Постави коментар