среда, 8. март 2017.

Заједница која учи СаЗнање кроз гуглање

Гуглање...појам, тема, област, садржај, алат, час, школа, посао, живот...Питам се, колико би ми живота требало, да постигнем све сама и  пронађем све оно што се може добити гуглањем...Зато ми се допада и поштујем концепт Заједнице која учи Сазнање и начин којим су ме аутори семинара Гугл апликације за Гугл генерације, водили ка томе да редовним вежбањем, уобличим свој концепт рада и осмислим извођење наставе, на начин како сам замишљала, али за коју је, некако, увек недостајало време да се осмисли и реализује.

Креирала сам сајт, наставни материјал за ђаке и оне који би то да буду, повезала га са диском, документима, упитницима, календарима и осталим алатима који ће ми бити велика помоћ у свакодневном раду. Иако сам већину алата већ познавала и користила, похађањем семинара, уштедела сам јако пуно времена. Оно што ми је од највеће вредности и користи је СаЗнање како се води група која учи путем Гугла, који су то неопходни материјали, шта је битно а шта тешко, и поврх свега како се вреднује.

Велико хвала ауторима.  Овај програм је за сваку препоруку. Пратите Новости и пријавите се.



Нема коментара:

Постави коментар