уторак, 26. децембар 2017.

Знање се множи дељењем

На предлог мојих млађих колега и потребе унапређивања наших ИКТ компетенција и ја сам се пријавила на овај семинар. Таман кад сам мислила да сам много тога научила везано за информационе технологије дођоше Гуглове апликације. Сам почетак на мене је деловао веома стресно, успостављање дилеме да ли наставити или одустати. Наравно да никад не одустајем! Како је семинар одмицао моја жеља да што боље урадим сваки наредни задак је расла. Задаци су тако дефинисани да траже много самосталности и поред наше колегијалности и жеље да једни другима помогнемо. Задатке смо морали самостално осмишљавати, а сваки следећи је био нови изазов, препреку коју треба савладати.
Што се тиче конкретне примене семинара у настави она је јако широка, а оно што ћу настојати то је проширивање страница сајта све у сврхе подршке учењу. Гугл календар ћу користити за организацију својих школских и ваншколских обавеза. Гугл диск сам и раније користила али ће ми ово помоћи да извршим његову реорганизацију.
Сада када смо све ово већ довели до краја осећам и тугу јер ће ми недостајати сталне консултације са својим колегама (а морам рећи да су најбољи), неизвесност и стрепња какав ће бити одговор модератора и бескрајна срећа када је задатак прошао, а модератори јасни и прецизни у формулацијама одговора.
Хвала колегама који су ми препоручили семинар и модераторима за једно ново искуство.

Нема коментара:

Постави коментар