среда, 7. март 2018.

Научила сам...

У току семинара научила сам неколико важних ствари које могу применити у раду са ученицима, а због тога сам се и пријавила на овај семинар.

  1. Мапе-лако применљиве у настави, помоћи ће учиницима да се лакше снађу при обради новог градива.
  2. Диск-коришћењем диска увек ћу имати потребни материјал доступан на мобилном телефону.
  3. Прављење сајта-лак за презентацију и показивање градива, а такође и сарадња са ученицима који се могу укључити и својим коментарима допринети изгледу и садржају сајта.
  4. Коришћење мултимедијалних садржаја.
  5. Коришћење форума при размени информација и мишљења са колегама.
  6. Рад у групи-добар начин да се размена мишљења о раду са ученицима, прављењу тестова и разних тема.
  7. Мислим да сам испунила своја очекивања и да сам научила доста ствари које до сада нисам знала(све горе наведено). 

Нема коментара:

Постави коментар