среда, 7. март 2018.

Велике могућности Гугл апликација

Семинар ми је омогућио велики број нових апликација, за које сам негде подсвесно знала да постоје али примену сам веома мало користила.

Отварањем сваког модула нови изазов, решавањем сваког задатака нови проблемчићи, које сам успела да савладам и семинар изгурам до краја.

Постоји доста ствари које нисам на први моменат разумела, трагајући даље, откривајући нове опције долазила сам до решења. Консултовала сам се са колегом у неким моментима, морам признати, али негде су нас и мучиле углавном исте ствари.
Разумела сам шта све нуде Гуглове апликације, читава ризница занимљивих ствари за разне примене. Конкретно у раду са децом, потпуно затворен круг могућности да се класични облици наставе и васпитног рада обављају савремено, занимљиво, деци приступачно и интересантно.
Примена апликација може да се користи од самих припрема часова, до потпуне реализације часа, као и анализе резултата и праћење успеха ученика.

Није било баш лако, што је очекивано и било, али великим трудом успели смо да ову ризницу информација успешно савладамо.
Транспарентност радова других полазника доста ми је помогла у разумевању задатака, разјашњавању нејасноћа што је веома похвално за оне које су осмислили функционисање семинара.
Апликацје ћу сигурно наставити да примењујњм у даљем раду и што више пренесем ученицима како би и они могли да спознају и савладају свет Гуглових апликација.


Нема коментара:

Постави коментар