четвртак, 31. мај 2018.

Педијатријска секција Медицинске школе Чачак

Овај семинар сам одабрала како бих сакупила знања која могу да поделим са ученицима и колегама у циљу представљања Педијатријске секције школе.

Циљ ми је да све што сам сазнала на семинару пренесем колегиницама и ученицима како би на најбољи начин информисали све заинтересоване актере школског живота са радом секције кроз - примену гугл алата, развијање дигиталне писмености код ученика, заједнички рад и комуникацију у онлајн окружењу.

Рад на гугл сајту сам започела ја. Очекујем да ће се пројекат развијати у креативном смеру са много нових, лепих идеја.

Очекујем примену и за сарадничку израду бројних школских докуменат Извештаја школе, Годишњег плана, Школског програма... кроз обуку запослених за примену гугл алата, заједнички рад и комуникацију у онлајн окружењу.

Већ сам кроз наставну тему Интернет и е-комуникација са ученицима првог разреда осмислила креативне часове са применом наученог.

Мислим да сам кроз овај семинр надоградила своје знање и добила идеје за примену гугл алата.




Нема коментара:

Постави коментар