субота, 2. јун 2018.

Дигитална настава

Семинар "Гугл апликација за гугл генерације" је освежио предзнање које сам имала, стекла сам нова знања и добила идеје које ћу сигурно искористити кроз свој рад са ученицима приликом реализације наставних садржаја у оквиру предмета који предајем (информатика и рачунарство).
Поред Гугл апликација прошла сам још једном кроз Блумову таксономију и уверила се колика је њена улога у прочесу учења. Потрудићу се да за све наставне јединице урадим Таксономске табеле као припреме за реализацију наставних јединица.
Након овог семинара одлучила сам да све појединачне апликације повежем у јединствену мрежу информација коју могу користити у настави. 
Све материјале које користим у настави у електронској и штампаној форми планирам да поставим на Гугл диск и интегришем на сајт Настава и учење који сам креирала током семинара ГАзГГ.
Такође планирам да по потреби ученике упутим и на материјале семинара, јер ми је план да ако не свим ученицима бар већини помогнем да отворе гугл налог који ћемо користити у настави, а ученицима 8. разреда наставну тему Изборнии модули- Презентација на мрежи ћу представити помоћу апликације Гугл диска Google Sites.
Ученици ће ускоро имати наставне садржаје доступне 24 сата ма где били и схватити значај еучионице- учионице у облаку.

Нема коментара:

Постави коментар