понедељак, 4. јун 2018.

Шта сам све урадила током овог семинара?

Покушаћу да се сетим шта сам све урадила током овог семинара. Неће бити лако свега се присетити, јер сам вредно радили, а неке ствари сам усавршила кроз одличн образовни материјал.

  • Подесила сам налог 
  • Прикључила сам се Гугл+  друштвеној мрежи, а у оквиру ње и ГАзГГ заједници у којој сам активно учествовала;
  • Користила сам напредне опције претраживања, и утврђивала ауторска права садржаја са интернета;
  • Креирала сам Гугл календар обавеза текућег месеца;
  • Организовала сам податке на Гугл диску, као и користила апликације за креирање табела, упитника... којима се лако може приступити, прегледати користити их,  мењати, као и интегрисати на сајт, блог, друштвену мрежу, послати их путем електронске поште.
  • Обновила сам Блумову таксономију кроз практичне примере израде задатака за изабрану наставну јединицу, као и вредновање туђих задатака за наставну јединицу коју су изабрали по унапред утврђеним критеријумима.
  • Направила сам сајт који ће допринети квалитетнијој настави, пре свега у интерактивном смислу, информатике и рачунарства у основној школи. 
  • Заједно са својом ћерком осмислила сам Блог чиј ће аутор садржаја бити она, ја ћу бити администратор.


Нема коментара:

Постави коментар