среда, 6. јун 2018.

Гугол = бесконачност

За семинар сам се пријавила као почетник. О Гуглу сам врло мало знала, користила сам га као претраживач када сам хтела да нађем нешто што ме интересује.
Током овог семинара сазнала сам да је уз мало знања и праксе могуће обогатити свој лични и професионални живот уз Гугл.
Захваљујући семинару оснажила сам различите компетенције које ћу користити у раду са ученицима.
Очекивања са почетка овог семинара су ми остварена: научила сам како да користим Гугл-апликације и употребљаваћу их што чешће и што више.
Надам се да ће захваљујући овом семинару и ученици са којима радим имати користи,тако што ћу их упутити да користе Гугл-апликације и на тај начин развију различите врсте знања и подстакну различите когнитивне процесе.
Занимљиво је било креирање блога, који ћу, надам се наставити да користим.
Семинар бих препоручила свим просветним радницима свих генерација .

Нема коментара:

Постави коментар