среда, 6. јун 2018.

Примена гугул сајтова нове генерације.

Ова обука научила ме је много важним и битним алатима,не само што сам проширила своје знање него сам схватила колико су ови алати корисни.У 21 веку где смо сви окружени технологијама битно је знати алате који могу да нам помогну  усавршавању нашег знања као што могу да помогну и другима да боље користе ове алате.


Једни од тих алата које сам ја током учења и истражиања нашла веома занимљивим и корисним су Гугл диск, Гугл сајт -мој сајт и на крају  блоогер где могу постављати и своја мишљења и оно што интересује и мене а и друге. Ту су такоће и гоогле плус где људи могу да виде мој профил и виде чиме се бавим и зашто су ми битне гугул апликације за нове генерације.


Као неко ко ради са децом сви ови алати су веома корисни,тренутно се бавим радом названа "Медијација"(у спречавању вршњачког насиља) мислим да примена ових алатки као што су јутуб,гугл сајт,блоогер,могу многим ћацима да помогну да се обрате и да науче доста тога.

Када смо деца јако је тешко причати и започети конверзацију о нечему што је јако озбиљно или можда страшно.Али ми као одрасли имамо огромну одговорност за свако дете које жели помоћ.


У истраживању гугул апликација а и уз помоћ и подршку групе ГАзГГ. Мислим а и уврена сам да ове апликације-алатке могу да помогну било коме који тражи неки одговор на питање.


Примена Гугл апликација и истраживање онога што сам ја нашла је да има безброј сајтова и других апликација где деца могу да такоће наћу одговоре на своја питања неки од тих сајтова а и апликација су:

Гугл плеј где можемо наћи безброј апликација које нам могу корисне не само за нас одрасле него и за децу ка путу мог истраживања наишла сам на једну веома  занимљиву апликацију која може да помогне не само деци већ свима који имају питања а немају одговор. То је апликација живот прича

Зато мислим да примена гугл апликација за нове генерације може да пружи толико могућности младима а и одраслима.

Захваљујући ГАзГГ-у и семинару у коме сам учествовала имала сам могућност да уистражујем напредујем и сваким даном откривам нове идеје.

 


Нема коментара:

Постави коментар