понедељак, 04. јун 2018.

Non scholae, sed vitae


Бирам да ми се пост односи на примену сазнатог баш зато што је овај семинар изразито конкретан, прецизан, користан и применљив у послу којим се бавим. Упознали смо се са различитим стварима, али су сви задаци били конципирани тако да у њима применимо оно што смо сазнали и добијемо „производе“ који су нам потребни. Дакле, не задатак ради задатка, већ задатак ради резултата који нам остаје да га користимо.

Оно што ћу свакако користити су Гугл-упитници. Планирам да их користим за различите анкете и евалуације, али пре свега за израду тестова. Прикази резултата које добијамо су одлична ствар и сасвим у сагласности са новим концептом уџбеника, а значајни су и за ученичку самопроверу. Упитнике бих постављала на свом професионалном блогу, што је следећи вид примене. За уређивање таквог блога применићу, осим Гугл-упитника, стечена знања о прављењу календара, табела и презентација. Такође, користићу давање уређивачких дозвола, чет и хенгаут у циљу боље интеракције са ученицима.