недеља, 23. март 2014.

Лични развој и усавршавање

Најимпресивнији део овог семинара за мене је био тренутак када је моја ћерка, која генерацијски припада "дигиталним урођеницима", прегледала сајт који сам направила и узвикнула "Мама, и то знаш!"
Најважније за моју праксу је што сам открила да могу да креирам своје странице на интернету и како да управљам њима, дозвољавам или не дозвољавам да се коментаришу, учиним их видљивим или невидљивим. Такође, научила сам да могу да креирам мрежу контаката, са којима могу да размењујем искуства, делим садржаје, да са групом, заједнички, чак и креирам одређена документа. И све то могу да радим са колегама из школе, са ученицима, са колегама из струке или са пријатељима у приватном животу. И не морам да се ограничиним на Србију, могу да отворим границе и комуницирам са људима из читавог света. Исто тако, могу, на пример, да креирам свој сајт или блог о неким вештинама, којима волим да се бавим, а  које лагано тону у заборав и да, на тај начин, проширим круг познаника. Могућности су, заиста, неисцрпне, а с обзиром да ова технологија веома брзо напредује, сигурно ће их бити све више и више. 
Основе сам добила на овом семинару, тако да сматрам да сам и професионално, и лично напредовала. 

Нема коментара:

Постави коментар