недеља, 23. март 2014.

Гугл не мора да нас заглупљује


               Ја сам одабрала да опишем рад на задатку прављење обележивача, заправо, један његов део, начин претраживања и вредновање извора. Одговор на питање зшто сам баш то изабрала је врло једноставан, зато што је  то веома значајно за посао библиотекара. Мислим да не могу да квалитетно обављам свој посао ако не знам да помогнем ученицима да науче да квалитетно претражују интернет и да вреднују податке које су тамо пронашли.
               Задатак ми није представљао никакав проблем. Изабрала сам да истражујем изворе везане за тест  Николаса Кара "Да ли нас гугл заглупљује." По природи сам радознала тако да сам уживала док сам користила специјализоване гуглове претраживаче и бирала који од извора које сам пронашла да предам као решење задатка, а који од њих да вреднујем.
               За вредновање сам изабрала текст који је баш тог дана изашао у дневном листу "Политика." Иако сам касније видела да је за много колега баш то вредновање представљало проблем, мени је било изузетно лако, само сам пратила упутства за вредновање по скраћеним критеријумима Гвена Александера. На жалост, не могу овде да приложим обележивач, јер пост не жели да га прихвати, па ћу само приложити своје вредновање.

Вредновање:

               Текст је написан у дневном листу "Политика" који има дугу историју и традицију, па се може сматрати поузданим. Аутор текста је наведен и као дугогодишњи новинар професионално преноси ставове које други заступају, а везани су за дати текст. Не примећујем пристрасност у тексту јер аутор равноправно пише како о онима који заступају дату тезу, тако и о онима који се са њом не слажу. На крају текста чак примећује да нико не зна шта будућност доноси. Датум постављања информације је наведен, а пошто је у питању данашњи датум, текст је изузетно актуелан. Информација је доста дубока јер пружа могућности различитог посматрања исте теме.


Нема коментара:

Постави коментар