понедељак, 24. март 2014.

Тешко питање

Заиста тешко питање. Сигурно је да ће се примена ширити у будућности, а тренутно ћу изложити идеје које су ми падале на памет док сам решавала постављене задатке. 
  1. Предложићу запосленима да отворе налог на Гуглу и да направим круг Бродарска школа у којем можемо да размењујемо разне информације или обавештења, за које ми, у пракси треба доста времена и енергије. Такође, могу отворити и фасциклу са документима видљиву свима и отворену за преузимање, дораду, корекцију и слично. Исто тако, и запослени могу достављати своја документа. 
  2. Вебфолио је модел портфолија који ћу покушати да имплементирам у школу. Већ дуго причамо о њему, о нашој обавези да га креирамо и хватамо се за главу од гомиле папира и фотокопија. Скоро смо постигли договор да градимо електронске портфолије, па, зашто онда не би изградили вебфолије? 
  3. Креирање календара је активност коју ћу покушати да уведем у своју личну организацију. Било би добро кад бих успела да месечно правим и календар школских активности.
  4. Сигурно је да ћу променити изглед своје припреме за час. Свиђа ми се припрема коју сам научила овде - да постављам задатке и кроз добро постављене задатке да остварујем циљ часа.
  5. Напредно претраживање и обележиваче сам већ уврстила у своју свакодневницу.

Нема коментара:

Постави коментар