среда, 7. март 2018.

Тачка до које сам стигла у Гугл-пространству

Нестрпљива сам! Почињем од самог врха лествице,а знам - требало би обрнуто. Бирам - креацију јер сам о овоме већ одавно размишљала али нисам налазила прави начин да реализујем замисао. Сад верујем да имам решење. Гугл сајт! Наиме, пошто ученици наше школе имају могућност да, у оквиру редовног ОВ процеса, изучавају само један страни језик, по природи ствари, углавном бирају енглески. Чињеница, свима нам је потребан. Радећи у библиотеци често сам слушала коментаре ученика који са жаљењем констатују да им изучавање само једног страног језика није довољно и да би радо, паралелно, изучавали још неке. Када бих им, као случајно, поменула руски језик углавном би одговарали да руски воле, да им је руски језик јако леп и да, наравно, још из најранијег детињства памте "оне" прелепе руске бајке. Решила сам да им понудим учење руског језика кроз ваннаставне активности. Преко Гугл сајта и блога где ће проучавати лекције и задатке у терминима које сами одреде и интензитетом који им одговара. Програм ћу осмислити и дорадити на сајту који сам покренула у оквиру 4. МОДУЛА овог семинара. Планирам да га представим заинтересованим ученицима почетком наредне школске године. Очекујем успех! Надам се!

Нема коментара:

Постави коментар