среда, 6. јун 2018.

Уз муку из другог пута научих!


Ни мало лако! 

Семинар је одлично осмишљен и заиста се кроз његово трајање свашта може научити. Великих потешкоћа је било, признајем и због мог недостатка времена да седнем и да се посветим у потпуности задацима.

Открила сам нове апликације које ћу сигурно користити у даљем раду. Посебну пажњу ми је привукао задатак у коме се креира сајт. Веома лако путем разних алата, може се доћи до жељеног сајта, који ће ми свакако пуно значити у будућем раду. Одличан начин да комуницирам са ученицима и да изградимо наш мали виртуелни свет, собзриом да је некима ученицима лакше да се на тај начин отворе и изнесу своје проблеме.

Чувена Блумова таксономија, муке, муке, муке..... ми немамо концепт рада са децом као у школама, и признајем да нам је свима ово доста проблема правило.
Научила сам пуно техничких ствари, отворили су се неки нови видици за унапређење рада, сада сама могу да креирам Упитнике, а то ми доста значи у анкетирању деце.

Захваљујем се Заједници "Сазнање" што су нам омогућили да се упознамо са овако занимљивим стварима.







Нема коментара:

Постави коментар