недеља, 23. јун 2013.

Анализа рада

Изабрао сам свој рад из 1. лекције првог модула. То је цртеж са темом мог виђења интернета.
Мој рад у оквиру првог модула на тему интернета.
Овај рад сам одабрао као мени посебно драг из два разлога:

  1. То је мој први рад на овом семинару којим сам "пробио лед".
  2. Мој рад су колеге са 1. модула изабрали гласањем за најлепши.
 Цртеж сам направио користећи Гугл ДИСК, апликацију за прављење цртежа, како је задатком било предвиђено. Неке сегменте цртежа сам користио убацујући графике са интернета. Све сам уклопио експериментишући са опцијама апликације. Желео сам да цртеж одговори условима задатка и уједно буде естетски прихватљив.

Програм обуке бих препоручио колегама које кроз стручно усавршавање желе да заиста науче нешто врло практично и примењиво у свакодневном раду. Препоручио бих га онима који су спремни да се суоче са чињеницом да раде са припадницима Гугл- генерације.
Програм не бих препоручио онима који само желе да прикупе "бодове" за стручно усавршавање. Овакви семинари захтевају озбиљну посвећеност и рад. До бодова се може доћи на "лакшим" семинарима.

Нема коментара:

Постави коментар