понедељак, 24. јун 2013.

Analiza rada i preporuka budućim polaznicima

U prvom delu ovog posta bih analizirao svoj kritički osvrt na Mahara webfolio nastavnice Jugoslave Lulić, koji je rađen u okviru teme Portfolio 3. modula GAzGG. 

Ovaj webfolio po strukturi dosta odudara od "školskog" modela koji je preporučen polaznicima seminara, pa mi je bio prilično interesantan za recenziranje i nisam se dvoumio oko izbora. S druge strane, ovaj webfolio predstavlja profesionalnu prezentaciju osobe koja svoj rad obavlja u našoj zemlji i u državnoj školi - dakle u okruženju i uslovima u kojima većina nas radi.

Odabrao sam baš ovaj svoj rad zato što u najvećoj meri prezentuje moj lični stav i (ne)razumevanje meni do tada potpuno nepoznate materije (portfolio u obrazovanju) koju sam pokušao da izučim u veoma kratkom vremenu koje mi je, obzirom na porodične i školske obaveze, bilo na raspolaganju.

Samoj recenziji (kritičkom prikazu) prethodilo je izučavanje postavke lekcije i zahteva zadatka, a zatim prikupljanje kriterijuma prema kojima ću izvršiti analizu sadržaja sajta. Kriterijume sam prikupio iz video tutorijala i "mapa uma" vezanih za podele portfolija. Zatim sam letimično pregledao stranu webfolija (za šta je potrebno poprilično skrolovanja) i utvrdio da preglednost nije na zavidnom nivou, čemu doprinosi i dvojezičnost i brojni embedovani YouTube video klipovi (od kojih su neki screencap-ovani iz dubiozne virtual reality igrice "Second Life").

U pregledu sam se u skladu sa postavkom zadatka osvrnuo na osnovne elemente portfolija, strukturu web strane, pomenuo relativne slabije strane ovog konkretnog webfolija i dao preporuke za njegovo poboljšanje (naravno ne iz stanovišta eksperta, već polaznika seminara koji se još uvek upoznaje sa datom materijom).

Kome bih preporučio ovaj kurs?

U drugom delu posta bih preporučio ovaj kurs onima koji imaju solidno znanje o upotrebi personalnog računara i Interneta (poželjno je i predznanje o svemu čime će se baviti na kursu), a istovremeno nemaju većih opterećenja školskim ili porodičnim obavezama i dobro funkcionišu u režimima striktnog praćenja detaljnih uputstava, multitasking-a, brainstorming-a , brzog čitanja, mapa uma i sl.

Нема коментара:

Постави коментар