петак, 21. јун 2013.

Од идеје до креације




1. Мој први корак након завршене обуке ће бити да неколико дана не отварам Гугл, већ да ишчитам сав материјал који сам сакупила на овом семинару, саберем утиске и за своју душу одрадим неке ствари које сам научила, полако и без осећаја притиска. Затим ћу урадити оно што се логично намеће с обзиром на захтеве који су постављени пред просветне раднике, уредићу свој портфолио.
2. Савет или предлог? Мислим да је требало узети у обзир чињеницу да нису сви полазници семинара стартовали са истим предзнањем. Мени је ово био први сусрет са Гулом и могућностима које пружа. Негде сам се одлично снашла, а негде сам имала потешкоћа. За једну овакву обуку потребно је много више времена него што смо имали, посебно сада, на крају школске године. Можда је сваки модул требао бити семинар за себе. Чини ми се да бих тада имала више времена да се посветим неким стварима преко којих сам сада само „прелетела“.

Нема коментара:

Постави коментар