субота, 22. јун 2013.

Имплементација

Знања стечена кроз проучавање лекција, израду задатака и комуникацију са осталим учесницима обуке планирам да имплементирам у следећим областима свога рада:
  • планирање наставних јединица/тема по моделу Блумове ревидиране таксономије и коришћење веб алата који подстичу развијање вишеструких интелигенција
  • комуникацију са колегама, ученицима и родитељима путем Гугл календара, форума на Гугл сајту (који планирам да уградим) или блога
  • покретање пројеката, њихову евалуацију и проналажење партнера - путем Гугл+ странице Пројекти  коју  сам креирала у оквиру додатног задатка и позвала колегиницу са којом радим да буде администратор - и коју сам повезала са својим сајтом у функцији портфолија
  • ажурирам свој портфолијо на Гугл сајту подацима који ће читаоцима пружити увид у мој професионални развој.
Стечена знања такође планирам да имплементирам како у редовну наставу теко и у оквиру ваннаставних активности. Идеје које ми се тренутно намећу су:
  • развијање све четири језичке вештине: читање (садржаји постављени на Блогеру, Гугл сајту или на Гугл диску), писање (Гугл креатор приче), слушање (Гуглова говорна нит, Јутјуб...), говорење (Гуглова говорна нит, Хенгаут)
  • вођење одељењског / ученичког портфолиа (Блогер)

2 коментара:

  1. Колегиница Биљана Делић је таксативно навела шта планира да уради уз употребу Гуглових алата и нових вештина које је научила на семинару. Мада ми овај начин имплементације више одговара креацији, оно шта ће да се створи и "роди" у даљем професионалном раду уз коришћење наученог са семинара. Овде су ипак изнете идеје.

    ОдговориИзбриши
  2. Слажем се савама, али само донекле. Наиме, све наведено се тиче примене апликација и алата које смо испробали на семинару, што сам започела, што ћу ревидирати. Значи, нешто што већ постоји, што је испробану ћу наставити да користим,допуњавам. То свакако од мене захтева одређену креативност.

    Међутим, моје схватање креирања односи се на нешто потпуно ново, тако да сам се одлучила да то буде презентација овог семинара у Prezzi-ју, и да је прикажем свом Стручном већа. Ту нећу ништа од наученог примењивати, само подстаћи своје колеге - на један креативан начин - да се и сами пријаве за ову обуку, како би и сами научили да креирају свој е-портфолио.

    ОдговориИзбриши