недеља, 23. јун 2013.

Крај путовања... примена

Примена:
  • применила сам функције Гугл мапе како да обршем себе из „погрешних“ локација без помоћи модератора
  • на основу наученог и онога што сам разумела приступила сам изради  задатака уз поштовање задатих критеријума и стандарда, али ипак задржавајући сопствену креативност и особеност (у причи, у Анатомији претраживања – бавила сам се музиком и Жан Мишел Жаром, за припрему – направила сам блок од 3 часа уз примену Блума, Гарднера и Гугла, сајту и блогу)
  • почела сам да користим неке Гугл алате чешће (календар, упитник)
  • применила сам Гугл алате за креирање странице, групе, шаблона, анкете, припреме за час, у функцији ефикасније, динамичније, интересантније, подстицајније наставе, али и бољег разумевања и примене садржаја наставних јединица из билогије и екологије у животу.
  • иако нисам много учествовала у форуму и делу Помоћ пријатеља (увек ме неко претекне, јер се касно укључим), кроз недоумице осталих полазника решила сам своје проблеме у решавању задатака
  • применила сам дељење докумената било мејлом или преко Гугл +
  • применом функција на Гугл диску успела сам да обришем све што сам у пређашњим лекцијама направила, укључујучи и неке своја документа

Нема коментара:

Постави коментар