субота, 22. јун 2013.

Довиђења заблуде

Сматрам да ми је програм обуке оснажио следеће компетенције: К3 (садржаји првог и другог модула) и К4 (садржаји трећег модула). 
За овај семинар сам се определила јер сам желела да научим о гугл алатима, како се са неким никада до сада нисам срела а читајући план активности семинара схватила да има много непознаница и да ћу преко гугл заједнице, у сарадњи са другима много научити. Трећи модул ми је у старту деловао као изазов који не смем да пропустим јер сам ту најслабија, али нисам желела да га издвојим из целине јер је све заједно имало много смисла. И баш на трећем модулу сам највише радила, највише учила и највише уживала. А тек сам на почетку. 
Портфолио је био моја најслабија карика јер нисам имала довољно информација шта све треба да садржи, имала и погрешне информације, а сада када су се коцкице сложиле, остаје само да се дорађује, технички улепша али то није већ посао већ уживање.

Нема коментара:

Постави коментар