петак, 21. јун 2013.

Гуглов Градитељ приче

Током програма обуке било ми је веома занимљиво коришћење Гугловог Градитеља приче. Због тога овде прилажем линк ка својој причи:



Одабрала сам овај задатак зато што ће ми у раду са ученицима бити веома корисна употреба Гугловог Градитеља приче. Пошто предајем Енглески језик, писање је једна од вештина коју ђаци треба да негују и усавршавају. Писање на папиру им више није претерано занимљиво, па сматрам да ће употреба Градитеља приче бити додатна мотивација да се ђаци потруде и пишу боље, занимљивије, пуни воље, жеље и ентузијазма.

Очекујем да ће ђаци пишући причу проћи кроз исти процес кроз који сам и сама прошла: изучила сам лекцију о Интернету, привукла ми је пажњу слика златне рибице, сетила сам се једне лекције из уџбеника за трећи разред средње школе о томе како се због употребе технологије и коришћења интернета људи теже концентришу и из свега тога проистекао је дијалог између ученика и психолога у причи Златна рибица.

Коме препоручити, а коме не програм обуке

Програм обуке бих препоручила добронамерним колегама, који желе да прихвате нове апликације, да их примене у настави и тако направе окружење које би пријало и њима, а и ђацима.
НИКАДА не бих препоручила програм обуке злонамерним колегама, који сматрају да се обуке организују само да би тамо неко зарадио новац. Такве колеге нису отвореног ума и сигурно нове тенденције не би примениле на својим часовима.

1 коментар:

  1. Колегиница Лариса је дала солидну рефлесију анализе. Анализирала је употребу Гугловог алата кретора приче и као наставница енглеског језика препознала, разумела и очекује примену на часу уз ученичко стварње приче. Чак је преиспитала себе и предочила коме би препоручила семинар ГазГг. Треба прпоручити свима, а увек има оних у сталној негацији у свакој школи и на сваом послу. Сви имамо различите мотивације и разлоге за (не) учење, (не) напредовање и (не) побољшање себе.

    ОдговориИзбриши