Прво што ћу употребити у пракси је Гуглов Градитељ приче и то на првим часовима нове школске године.
- Ђаци ће добити инструкције како да активирају ову апликацију.
- Конкретан задатак ће бити да напишу занимљиву, смешну, необичну... причу о једном догађају са летњег распуста.
- На часу ћемо приче прочитати, анализирати и гласати за најсмешнију, најзанимљивију, нај...
Следеће што ћу употребити у пракси би била Гуглова Говорна нит и то чим завршимо претходни задатак.
- Ђаци ће добити инструкције како да приступе овој апликацији.
- Задатак ће бити да већ написану причу са летњег распуста презентују преко ове апликације.
- На часу ћемо приче преслушати, анализирати и гласати, али овога пута за најбољи изговор.
Затим планирам да активирам Јутјуб и Гугл документ и то по завршетку неке лекције, при чему ће прича бити у вези са обрађеном темом.
- Послаћу ђацима линк до неке недовршене, анимиране приче са Јутјуба.
- Ђаци треба да је одгледају и смисле завршетак.
- Завршетак треба да напишу у Гугл документу који ће бити подељен са њима.
- На часу ћемо да читамо завршетке, анализирамо и гласамо.
Треба смислити како наградити нај приче: оценом, неким поклоном, могућношћу да ђак који је написао нај причу(завршетак) зада следећи задатак?!
Ко би још могао да користи Гугл - услуге
Педагошко-психолошка служба би могла да користи ове услуге. Често се дешава да запослени, а и ђаци од ове службе добијају да попуњавају разне анкете, при чему се користи много папира, а анализира се ручно. Све би то могло елегантно да се одради преко Гугловог Упитника, при чему је анализа аутоматска и не троши се папир.
Нема коментара:
Постави коментар