недеља, 23. јун 2013.

Објашњење

Рад који сам изабрала за анализу тиче се структуирања мог личног електронског портфолија. 

 Након што сам направила сајт, упустила сам се у проучавање структуре портфолија. Морам да признам да ми је објашњење о свим аспектима које портфолио садржи у датом тренутку било застрашујуће. Нашла сам се у недоумици шта је портфолио чак и после проучавања мапе ума и видео објашњења. Већ приликом објашњења из којих језика је преузета сама реч, попустила ми је пажња. Срећом, упорним враћањем на Путовања и одредишта као и на Златни круг успела сам да се вратим на израду задатка. 
Коментарисала сам портфолио  наставнице Ј. Лулић, добила позитиван коментар на свој коментар и негде пронашла основу за оно што треба да применим у свом раду.
Приступила сам  креирању портфолија механички, у жељи да мој задатак буде сведен, да се не разликује пуно од других. Наравно, примена шаблона овде није била могућа. То се одмах видело након прве ревизије задатка. 
Тек након детаљног сагледавања свог рада, рада других учесника, схватила сам шта је оно што ја желим да постигнем у свом раду. Сазнала сам да се и на грешкама некада најбоље учи, да не морам имати списак свега и свачега што сам радила, већ да оно што је пример одређене активности мора бити пропраћено рефлексијама.
Унела сам измене у само биће свог портфолија, прераспоредила постојеће садржаје, увела нове. 
За име свог портфолија одабрала сам назив Књигољубац, који би донекле сугерисао и моју професију. Можете га погледати на адреси: https://sites.google.com/site/knigolubac/

Одабрала сам анализу овог задатка јер ми је израда портфолија била највећи изазов у оквиру свих досадашњих лекција.  Уз то, портфолио је дат само у  назнакама, па ће додатни изазов представљати његово стално уређење.
Постоји још један разлог због којег сам изабрала баш овај задатак. Делује трагикомично, али обавештење о завршетку структуре портфолија сам слала на сва места на форуму осим на оно место које је за то на форуму предвиђено, па је, наравно, повратна информација изостала онда када сам ја то очекивала.

Препорука

Програм обуке бих препоручила свим својим колегама. Верујем  да би и они који јуре бодове врло брзо заборавили на њих и са страшћу се препустили невероватном путешествију кроз Гугл свет.


Нема коментара:

Постави коментар