недеља, 30. јун 2013.

Без муке нема науке

   Могла бих доста тога да наведем, што се тиче овог семинара, али уштедећу Вам време. Укратко, похађала сам многе семинаре различитог типа, иако немам баш много година радног искуства. Искрено Вам могу рећи да је овај један од најзахтевнијих, али најкориснијих међу њима. Била сам скептична на почетку, па сам понекад можда помислила и да ја ово нећу моћи, али не постоји оно што човек не може да учини са јаком вољом. 
    Допада ми се овај тип семинара, веома сте озбиљно све схватили и изузетно лепо предавали и објаснили сваки детаљ. Мислим да ћу препоручити свим колегама да учествују у овоме.  Помоћиће и професорима разредне наставе, као и наставницима различитих предмета, зато што ће сви морати да пишу портфолије за себе и своје ученике. Поред тога, веома је корисно све ово што смо радили. Такође, мислим да и сама сада имам довољно искуства да све ово применим, као што сам уосталом и почела.
     Овде ћу Вам приказати упитник који сам урадила у гугл диску. Њега сам изабрала зато што је то било нешто што је користило нашој школи за израду ШРП-а, а користила сам знања са овог семинара.
http://goo.gl/4542f  

Нема коментара:

Постави коментар