петак, 28. јун 2013.

Научила сам


    Током рада на семинару сазнала сам много о гугл алатима, да су сви сервиси повезани.  Гугл календар се показао као изузетно корисна сзвар. Размена мишљења са колегама на мрежи је више него корисна и намеравам да наставим са том праксом.
   Прављење приче је оставило јак утисак на мене јер ми је дало нове идеје за реализацију часова. велику муку ми је представљала израда плана наставне јединице по Блумовој таксономији а сада ми се чини као веома добар начин планирања. Ипак, најјачи утисак оставило је прављење портфолија и предност оваквог начина вођења портфолија од класичног.  
Такође ме је одушевила израда блога и начин његове употребе у настави.
 
     Од свега корисног што сам научила издвајам:
  •  гугл алате
  • гугл календар
  • гугл причу
  • сајт-портфолио
  • блог

Нема коментара:

Постави коментар