среда, 3. јул 2013.

Муке са портфолиом

Рад који сам изабрала да анализирам је лични портфолио. 
Пре израде самог сајта, провела сам доста времена читајући упутства за задатак, истражујући Гуглове алате и апликације (што ми се веома допало) и проучавајући друге портфолије колега који похађају овај семинар .Ипак, пуно пута сам започињала прављење сајта, па брисала, мењала, све имајући утисак да није добро. Упутства су била јасна али ја нисам имала инспирацију, била сам у "стисци" са временом, сви су већ нешто урадили,...Имала сам идеју за основну структуру сајта али не и за детаље. Техничка страна израде задатка није била проблем. Имала сам мањих проблема једино са дуплирањем и брисањем страница. 
Несебична помоћ  ментора, Хенгаут консултације и Форум су ми веома помогли да се "одблокирам" и направим почетну структуру. Наравно, већ имам планове шта ћу да променим и додам. Линк ка основи мог будућег портфолија је http://goo.gl/sbHXz . 
Овај рад сам изабрала да анализирам  зато што намеравам да се озбиљно посветим његовој надоградњи, нарочито сада када су ми неке ствари много јасније.
Семинар препоручујем свима који желе да се усавршавају и стекну нова знања а немају превише обавеза. Не препоручујем га оним колегама којима су важни само бодови јер ово је озбиљан семинар и захтева посвећеност и озбиљност.

Нема коментара:

Постави коментар