петак, 5. јул 2013.

Анализа портфолија

                   Портфолио сам изабрала за анализу не само зато што је био један од обавезних задатака током ове обуке, већ и због својих специфичности које носи, пре свега његовог начина израде, затим  због његове садржине и намене. Прве информације о портфолију сазнала сам на Заједници учења просветних радника Републике Србије. На њој сам добила важне информације, као и примере образаца и садржине, али да бих ја достигла тај ниво да сама могу да креирам свој портфолио било ми је неопходно да се прикључим обуци. Тако је моје прикључивање овој обуци добило на још већем значају, још више пробудило моја интересовања, имајући у виду и то да ће израда портфолија бити саставни део нашег посла. Сада сам потпуно сигурна - да знам више, знам и колико незнам, колико још тога могу да сазнам изгледа за сада могу само да предпоставим, јер колико год се трудили и на себи радили, увек може и боље и више.

"Неписмена особа 2000. године није особа која не уме да чита и пише, већ особа која не зна да учи, одучава и поново учи."
Alvin Tofller

Нема коментара:

Постави коментар