понедељак, 8. јул 2013.

Гугл анализа

Одабрала сам да поставим линк до задатка из другог модула - осмишљавање наставне јединице и њено уношење у таксономску таблицу (према ревидираној Блумовој таксономији).
Реч је о писању детаљне, исцрпне припреме за час, у оквиру које се од нас очекивало да креативно осмислимо пет задатака за ученике, који укључују примену неког од Гугл, односно веб-алата, уз посебно наглашавање коју врсту интелигенције (према Гарднеру) сваки од задатака развија и подстиче.
Поменути задатак сам одабрала, јер је за мене био један од најзахтевнијих, будући да су изради претходили сати проучавања понуђених материјала (табеле, скрипте, презентације) - од ревидиране Блумове таксономије и њене хијерархијске класификације процеса и продуката учења, преко Гарднерових вишеструких интелигенција, до оног што ми је било скоро потпуно непознато, упознавања са различитим врстама веб-алата, могућностима њихове примене у настави и врстама интелигенције чији развој њихова употреба подстиче. Тек добро "наоружана" поменутим знањима, могла сам да приступим изради предвиђеног задатка, у оквиру кога сам пуно тога савладала и научила, не само о примени Гугл алата у настави, већ и о писању добре, исцрпне и креативно осмишљене припреме за час, што ће ми, сасвим сигурно, бити од велике користи приликом припрема за полагања стручног испита.
На крају овог поста, програм обуке Гугл апликације за Гугл генерације препуручила бих свим колегама који воле свој посао, који вредно и предано раде са својим ђацима, онима који зраче ентузијазмом и креативношћу, жељом да усвајају нова знања и да истражују нове могућности. Посебно бих подстакла оне који поседују поменуте особине, а сматрају да немају довољно информатичког знања. Уз сјајне и предусретљиве менторе и у виртуелном окружењу бројних, за помоћ увек расположених колега, поменути недостаци се брзо превазилазе. Задовољство које осећате када се изборите са тешкоћама, знања и вештине које поменутим програмом обуке стичете су, једноставно, непроцењиви.

Нема коментара:

Постави коментар