субота, 6. јул 2013.

Обележивач

    Дуже време трагам за структуром свог портфолија јер не желим да то буде фасцикла хвале коју ћу приказивати надлежнима. Желим да то буде на корист мени самој, мом раду и мојој визији. Када сам чула за овај семинар, одмах сам се пријавила за 3. модул с циљем да коначно осмислим портфолио. Урадила сам оквирну структуру, а преда мном је распуст када ћу имати времена да унесем све планиране садржаје.
    Е онда се огласише ауторке и ја пређох и претходна два модула. Ту ме је дочекало нешто сасвим ново - обележивачи. Припадам типу људи који све занимљиво што пронађе на интернету преузима или копира и сортира у организоване фолдере. На тај начин уредно храним породицу свог сервисера јер после сваке нове обуке (овде године похађала сам пет онлајн семинара) мене чека чишћење рачунара. Обележивачи су били откриће за мене, али и први проблем на овој обуци - човек се не може лако решити своје навике. Прво сам само ишчитавала лекцију и прошло је прилично времена док нисам направила свој први обележивач - двоумила сам се коју тему да изаберем, који садржај, шта да напишем... Урадила сам задатак с муком, али сам себи задала домаћи да на исти начин обележим сву ону масу интересантних података које чувам у рачунару.
    Овај семинар је за онога ко свакодневно преиспитује свој рад, ко се не плаши учења, ко жели да унапређује своје часове, ко жели да иде у корак с временом.

Нема коментара:

Постави коментар