уторак, 2. јул 2013.

Разумевање Гугла

Гугл апликације за Гугл генерације је мој први семинар који се не одржава на некој од платформи за учење, него у комбинацији алата и апликација које су и сама тема учења. Сам почетак рада учинио ми се прилично тешким, постојала је могућност да одустанем. Тежина рада односила се углавном на моје недовољно познавање технике, то је био мој камен спотицања и мораћу на себи да порадим како бих то превазишла. Ипак, прилично интересантан начин постављања лекција и задатака наводио ме је да наставим. Пошто волим да истражујем, одлучила сам да наставим тамо где сам стала. Мало сам се ослањала на претходно похађане обуке, подсетила сам се шта су виџети и како се користе, како се поставља слика и линкује текст. Трудила сам се да научим да радим са алатима и апликацијама, како бих и сама могла све то да применим у настави.  Много боље разумем значај употребе веб алата и апликација у настави. Разјашњене су ми недоумице  везане за креирање електронског портфолија, као и коју садржину треба да има. Од великог значаја је то што сам научила да креирам свој е-портфолио, као и блог, које свакако намеравам да активно користим за личне потребе као и за потребе у настави. 

Нема коментара:

Постави коментар