уторак, 29. октобар 2013.

Анализа портфолија

Док сам прелиставао понуђене семинаре за наредни период наишао сам на један у коме се, поред осталог, спомиње структурисање сопственог портфолија. Одмах је привукао моју пажњу, али када сам видео да је електронски обесхрабрио сам се, јер никада до сада нисам учествовао на таквом семинару. Него обавезе које ме убрзо чекају око портфолија некако су ми дале подстрек. Па да одустанем пре него што сам и почео семинар. Не, не може се тако размишљати и ево данас већ вршим анализу израде и успешности креирања свог портфолија.

Сматрам да сам успешно решио овај задатак пошто поред њега пише ''прихваћен''. А да би био прихваћен, трудио сам се да буде добар, јер може бити прихваћен и добар и мање добар задатак. Желео сам да мој портфолио задовољи захтеве посла којим се бавим у школи па сам га тако и конципирао. Могао бих да га назовем и портфолио струке.

Пажљиво сам пратио упутство модератора за креирање, како веб сајта, тако и портфолија па сам креирао корак по корак. Најпре сам отворио обавезне хоризонталне странице по задатку модератора и у њих унео тражене садржаје. Када је то прихваћено дошао је ред на креирање бочне стране портфолија. Сада су нам модераторке дале мало слободе, али да не буде баш превише опет су захтевале опис страница и нешто захтевније да наведемо рефлексије у свакој. Пошто нисам баш пажљиво проучио шта у рефлексијама треба да пише унео сам доказе. То сам морао да исправим, па сам се мало позабавио рефлексијама и успео да превазиђем проблем. Такође сам посветио време и самом изгледу портфолија. Кроз подешавање изгледа сајта доста сам научио како о визуелном уређивању страница и целог сајта, тако и о начину уношења веза, докумената, гаџета и дељења сајта са другима. 

У реду је рекоше модераторке, то је само недостајало. А како изгледа мој портфолио можете да погледате овде. Креирање веб сајта и портфолија оснажило ме је да храбрије прилазим изазовима и могућностима које нуди Интернет, односно Гугл. 

Нови задатак ће ми бити да га ставим у функцију и надограђујем, а у исто време препоручим овај програм обуке. Коме? Свим наставницима моје школе, а посебно оним млађим, јер сматрам да ће им баш користити. Не бих га препоручио онима који немају стрпљења да прате семинар шест седмица и онима који мисле да знају више од предавача.

Нема коментара:

Постави коментар