четвртак, 31. октобар 2013.

Ретровизор и фар

Оно што сам научио на овом семинару, а везано за израду портфолија, је да је суштина његовог креирања рефлексија и осврт на наш рад, а не пуко сакупљање докумената, доказа и хваљење.
Кад се сетим која ми је прва асоцијација била на почетку 3. модула, схватам да сам живео у тоталном незнању када је реч о портфолију.
Наиме, на "електронском стикеру" као прву асоцијацију за портфолио написао сам САМОРЕКЛАМИРАЊЕ.
Уф, колико сам ја био далеко од суштине!
Признајем, медији и амерички филмови су делимично криви за то :)
А да огроман број људи живи у заблуди, потврдио сам себи када ми је пријатељ прокоментарисао да нисам манекен, па да морам да правим портфолио :)

Дакле, да се вратим теми. Они који схвате да суштина нашег професионалног успеха лежи, између осталог, у напретку и развоју, а да портфолио може да послужи као идеално средство које поред улоге "ретровизора" може да служи и као "фар" за наше кретање напред, погодио је суштину портфолија и у потпуности га је разумео.

Нема коментара:

Постави коментар