понедељак, 28. октобар 2013.

Портфолио и Гугл сајт

Као што сам и рекао у претходном коментару шта ми је било најважније на овом семинару то су управо ове две ствари из наслова: Портфолио и сајт. Овде две ствари се прожимају и надопуњују.
Сајт као сајт представља технички део посла и одлично ће ми послужити да преместим свој блог са ВордПреса. Гугл сајт ми се чини флексибилнијим и са бољим опцијама од ВордПреса, повезан је са Гугл диском, који пружа огроман складишни простор, а сви фајлови се лако уграђују у странице сајта. Ово је био лакши део моје приче.
Портофлио је био далеко тежи, барем за мене, права ноћна мора, али сва срећа са хепиендом. Портфолио ми је био апстрактан још од самог његовог помињања пре годину и више дана и нисам имао никакаву идеју како то "чудо " треба да изгледа. Е сада се назире "светло на крају тунела".
А ево како то све сада изгледа.

Наравно, после толико уложеног труда и остварених резултата, планирам да наставим рад на започетом портфолију, али и да креирам нов сајт за рад са ученицима.
Рад на сајту самлако реализовао уз помоћ упутстава модератора, али и на основу интуиције и неких претходних искустава.
Рад на портфолију би за мене био немогућ или тотално промашен да није било помоћи модератора. 

Нема коментара:

Постави коментар