недеља, 3. новембар 2013.

Поглед на проживљено

Наивно сам помислила како ће овај онлајн семинар бити лежеран јер сама бирам кад и колико ћу радити, сама организујем време и начине учења. Али, авај, ништа од тога. Читаво време семинара осећала сам велики притисак јер нешто не разумем, нешто не иде како треба, нешто  не функционише, нешто није сасвим добро. Осећала сам се (извињење модераторима) као да сам у власти гонича робова. Томе су додуше допринеле гомиле других пословних и приватних обавеза, али и садржајност семинара. Таман нешто урадиш - нема опуштања, стиже друго, још, још, још! Сметало ми је то што неке ствари после правилно урађеног поступка не изгледају онако како ми је у упутству приказано да ће изгледати. Сметало ми је и то што сам неке ствари после више неуспешних покушаја одрадила успешно, а да не знам како. Ваљда као и увек кад се ради с рачунарима, мора да се узме у обзир тај фактор "самовољности" рачунара. Ипак, задовољна сам оним што сам усвојила; добила сам довољно да даље наставим сама...

Нема коментара:

Постави коментар