четвртак, 14. новембар 2013.

До сада научено

Нисам ни слутила које су могућности Гугла, користила сам претраживач, налог, обележиваче, Јутјуб и Гугл диск, али површно, нарочито Гугл диск који ми је био складиште датотека доступно у сваком тренутку. Међутим његове могућности као и остали Гугл алати потпуна су новина за мене и побудили су моју пуну пажњу. 
Током семинара научила сам да:

  • формирам Гугл документа и пакујем их на диску у одговарајуће фасцикле и делим са осталим колегама
  • сазнала о Гугл додацима и њиховој примени у настави, упознала сам интересантну Веб продавницу
  • да направим плејлисту на Јутјубу са садржајима корисним за наставу
  • средим профил на Гугл+
  • направим причицу као мултимедијални садржај на сајту градитељ приче
  • побољшам своја знања и примену везано за Блумову таксономију и вишеструке интелигенције
  • руководећи се критеријумима Гвена Александера изворе анализирам на прави начин
  • креирам свој портфолио који ће ми бити неопходан у даљем раду 

Нема коментара:

Постави коментар