недеља, 17. новембар 2013.

Најслабија карика- време

Са ове тачке гледишта, чини ми се да је овај семинар оснажио сваку од четири области компетенција и уједно допринео развоју моје личности. 
Разлог због кога сам се пријавила на семинар била је, заправо, колегиница која је предложила да бисмо могли да се сви заједно пријавимо на овај семинар. Нехајно сам прихватила предлог и ево ме овде. Морам признати да је семинар много захтевнији него што сам мислила да би могао бити, али истовремено ми је омогућио да се упознам са тако корисним стварима да не жалим ниједну непроспавану ноћ коју сам провела проучавајући материјале и радећи задатке. Само да додам да сам током ових 6 недеља морала да се изборим са 3 државне школе, 2 приватне, писањем мастер рада, полагањем испита за лиценцу, прославом славе (3 дана) и многобројним другим обавезама. Жао ми је што нисам могла још више пажње да посветим темама које су покренуте на семинару и додатним задацима. Обећала сам себи да ћу у наредном периоду надокнадити оно што сам пропустила.

Нема коментара:

Постави коментар