понедељак, 11. новембар 2013.

Физика и слике

Допадају ми се сви моји радови са овог семинара и било ми је тешко да један издвојим. Одлучила сам да то буде Галерија слика, пошто сам при његовој изради највише размишљала. Кад сам прочитала задатак помислила сам "какве везе имају физика и галерија слика, шта ћу сад да смислим". После неког времена сам се сетила, нашла сам решење, одлучила сам да направим галерију слика великих физичара. Међутим, то није ишло лако, нашла сам само две слике и схватила сам да морам тражити нову идеју. Како сам решила проблем  види се из прилога. Мени лично је јако драго што сам ове, за мене неспојиве, сегменте повезала и тиме потврдила чињеницу, да се са мало или више промишљања може доћи до добрих идеја и успешних решења.
Галерија слика

Нема коментара:

Постави коментар