недеља, 17. новембар 2013.

Шта- свашта!

Потрајаће набрајање јер имам добру меморију. Да кренемо- научила сам и открила пуно изузетно корисних и пре свега занимљивих ствари:
  • измене Џимејл налога који сам до тада користила само за примање и слање поште,
  • аутоматски потпис, који нисам користила, 
  • разврставање поште, тренутно врло корисна ствар,
  • календар, за мене која сам затрпана обавезама откриће године,
  • Гугл +, мој нови најбољи пријатељ,
  • Блумова таксономија, толико пута спомињана, а тек сада сам заиста открила њену примену,
  • претраживање интернета, научила сам да усмерим своје претраге на прави пут и потражим помоћ од разних Гугл претраживача,
  • креирање плејлисте, 
  • употреба шаблона,
  • прављење упитника,
  • Гугл диск, нешто ново за мене,
  • градитељ прича,
  • обележивачи, сјајна ствар за мене пошто увек имам гомилу сајтова на "чекању",
  • Гугл постер, тек планирам да истражим све његове могућности,
  • Гугл галерија, одлична за практичне задатке,
  • сајт, планирам још неколико да их направим,
  • портфолио, има ту још доста да се ради,
  • Блогер, моја нова занимација јер коначно знам како се "блогује"....

Нема коментара:

Постави коментар