петак, 15. новембар 2013.

СЕЋАМ СЕ

На овом, за мене по много чему посебном семинару, научила сам доста корисних ствари које ће ми помоћи у настави. И не само у настави, већ и у неким другим делатностима којим се бавим. Списак свега онога што сам током програма обуке научила био би подужи, па ћу изнети само првих десет којих се сећам: 
  • научила сам како се подешава Џимејл налог;
  • како се уређује профил на Гугл+ плус мрежи;
  • које су све предности коришћења Гугл диска (како се прави документ, шаблон, упитник, креира цртеж...);
  • како се могу користити апликације из богате понуде Гугл продавнице;
  • како се користи обележивач код интернет претраживања;
  • формирање плејлисте на Јутјубу;
  • како се може испричати прича уз помоћ Гугловог градитеља приче; 
  • мало више него што сам знала о Блумовој ревидираној таксономији
  • како се прави и уређује сајт;
  • Како да направим структуру за електронски портфолио....

Нема коментара:

Постави коментар