уторак, 5. новембар 2013.

Померање границе

Један од најзахтевнијих, али и најкреативнијих задатака  на овом семинару  за мене је био  израда електронског портфолија на Гугл сајту. 

Технички део израде портфолија је био једноставан јер је упутсво било прецизно и детаљно .  У једном моменуту имала сам проблем да у вертикалној траци креирам подстраницу. Уз много труда и покушаја до решења сам дошла тек када је још неко од колега имао исти проблем, па сам прочитала на форуму упутсво како да савладам ову препреку. Пошто је решење мог проблема  било врло једноставно, схватила сам како је мој мозак научен да размишља само у једном , до сада уобичаном, правцу и ова ситуација навела ме је на то да размишљам како да то побољшам. 

Уследило је промишљање садржаја сајта. Е, ту је већ било већих проблема. Пре свега зато што сам до сада мислила да је портфолио мора бити репрезентативни, а не рефлексни. Промишљала сам сатима, читала и посматрала портфолије колега који су успешно урадили овај задатак и на крају дошла до идеје како би мој портфолио требало да изгледа. Јако сам поносна на себе пре свега што сам померила границе свог  критичког размишљања, али и промишљања. Мислим да је овај семинар управо јединствен због тога. 

Овај семинар могу да препоручим колегама који су пре свега спремни да мењају своје ставове,  спремни су  да слушају, упорни су  и нису осетљиви на критике других.


Нема коментара:

Постави коментар