недеља, 3. новембар 2013.

Анализа

На овом тешком и захтевном семинару, који изискује много труда и рада, без обзира колико то чудно звучи, најтежи ми је било савладати први модул.
Иако је било много препрека на путу довде, тешких искушења и непријатних изненађења, први модул и први сусрет са Гугл апликацијама ми је био застрашујућ. Требало је много времена да савладам основе. Мислим да је у питању језичка баријера. Никада у животу нисам радила на српеком језику и команде су ми потпуно нрпознате тако да ми је сваки задатак био двоструко тежи.
Креирање профила, обележавање на Гугл мапи, извештај...све се помешало а онда је стигла и Блумова таксономија и колегиница која се увредила због моје оцене њеног рада. Убедљиво најгоре искуство на семинару. Било ми је јако занимљиво креирање плејлисте, уметничке галерије, дивни задаци које сам са лакоћом и задовољством урадила. Градитељ приче ме је непријатно изненадио наопаким током, узводним, супротним од свих осталих полазника. Ни дан данас не знам како се то десило.
Сама израда сајта и портфолија би била много лакша да је рађена под мањим стресом. Веома је занимљиво стварати на овај начин.
Све у свему, веома интензивно искуство које бих препоручила само храбрима.

Нема коментара:

Постави коментар